Haber

Aşıdan sonra kol ağrısı neden olur? Biontech aşısı yan etki mi yapıyor? – Sağlık



Koronavirüsü mücadelede Türkiye aşılama çalışmalarına hız verdi. Dün Türkiye’de 1 milyon doz aşı yapıldı ve bugün de aşılama çalışmaları bütün hızıyla devam etti. Sağlık Bakanı Fahrettin koca dakikalar önce yaptığı açıklamada ise Yarından itibaren 35 yaş üstü vatandaşların aşı randevularının açılacağını duyurdu. Peki koronavirüs aşısı sonrası kol ağrısı normal mi? Aşıdan sonra kol ağrısı neden olur?

AŞIDAN SONRA KOL AĞRISI NORMAL Mİ?

Koronavirüsü aşısı yaptıran birçok vatandaş aşının ardından kollarında Ağrı olduğunu dile getiriyor. Aşı olurken değil açıdan birkaç sonra saat sonra başlayan bu ağrılar nedeniyle aşıdan sonra kol ağrısı normal mi sorusunun yanıtı araştırılıyor. Uzmanları koronavirüs aşısı sonrasında kas ve eklem ağrılarının normal olduğunu söylüyor.

BİONTECH AŞISI YAN ETKİ Mİ YAPIYOR?

Aşı olduktan sonra hafif yan etkilerin görülmesi de normal kabul ediliyor. Çünkü aşı ile vücuda virüs enjekte edildiği için ilk etapta vücut bu virüs zararlı algılıyor ve bağışıklık sistemi harekete geçiyor. Bu nedenle de ortaya hafif Yan Etkiler ve belirtiler çıkabiliyor. Ancak uzmanlar beklenmeyen bir yan etki görülmesi durumunda mutlaka en yakın sağlık kuruluşuna başvurmanızı tavsiye ediyor.



İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
instagram takipçi hilesi organik takipçi satın al bayan takipçi satın al takipçi satın al instagram beğeni arttırma instagram takipçi satın al ege tülek takipçi satın al takipçi satın al Takipçi kasma hilesi Ücretsiz Video İndir porno izle türk takipçi tarot fal baktır